joi, 10 aprilie 2008

MESAJ. Dia si Wanda sunt alaturi de noi!

La Wasserburg fetele de la Baschet Club Star nu au jucat sau antrenat. Ele au castigat si doua prietene adevarate, care au fost alaturi de echipa zi de zi. Diana Pop si Wanda Guyton, baschetbaliste cu nume in Europa,
s-au atasat foarte mult de micile sportive din tara noastra, pe care le-au indragit inca din prima clipa, cele doua componente ale campioanei Germaniei facand si un antrenament de aproximativ 70 de minute cu fetele de la Star. "Mi se par niste fete de treaba si disciplinate, ceea ce conteaza foarte mult la o echipa. Se inteleg intre ele si acesta este un factor bun in viitor", ne-a declarat Wanda Guyton, care a transmis salutari tuturor jucatoarelor alb-rosiii.
Diana Pop a fost si mai aproape de echipa. MVP-ul Bundesligii le-a insotit pe fetele antrenate de Valentin Bala la masa, la antrenamente, la meciuri si a stat de vorba cu fiecare sportiva, pentru a le cunoaste si a le impartasi din experienta sa. "Nu credeam ca o sa ma atasez atat de mult de fete.
Mi-au placut foarte mult si am petrecut si mult mult timp cu ele. Ne-am distrat pe cinste cand am fost la piscina de la complexul Prinavera. Au fost niste clipe minunate, pe care vreau sa le repetam cat de curand",
a adaugat Diana Pop. Dia le-a sunat pe fete inainte de antrenamentul de marti, care a avut loc in scoala 119, si a stat de vorba cu ele cateva minute bune. "Imi este foarte dor de Diana. Mi-as fi dorit sa nu fi plecat din Germania. Pentru mine Wasserburg a fost o experienta minunata din care nu voi avea decat de invatat. Acum imi cunosc si mai bine prioritatile ca jucatoare", este de parere Mihaela Dragomir. Denisa Fitero crede ca Dia a fost un fel de imbold pentru sportivele de la Baschet Club Star: "Imi doresc sa ajung ca ea. O mare jucatoare care sa fie apreciata pentru ceea ce face in teren si nu numai. Abia astept sa o revad pe Diana si sa ii spun cat de mult mi-a lipsit si imi lipseste. Mi-e dor de ea!"

Niciun comentariu: